Aparatul meu Dentar

Cum spuneam in postarile trecute, aparatul dentar n-a disparut de pe piata, doar s-a perfectionat, daca ai un buzunar darnic, e invisibil! E nevoie de mini-implant? Nu, nu-i nevoie! Atunci putem povesti. Si m-am asezat cuminte ca Cenusareasa pe scaunel. Cineva mi-a baut mintile, pentru ca, la a doua vizita, am platit jumate bracketii, iar azi am stat sa mi-i lipeasca pe dintii de sus. Cand a ricosat o scula in gingia mea, am lacrimat si-am amenintat ca la urmatoarea plec! Am sperat, dar urmatoarea n-a venit. Insist: speranta e o cutra! Inca nu-mi vine sa cred ca o chestie de sarma are intentii taioase asupra limbii mele. Nici ca beau whisky-ul ascuns in cafea cu paiul! Singura parte faina e ca sigur scap de cele 3 kilograme carora le-am pus gand rau de-o vreme, dar nu m-a tinut ambitul sa le arunc la gunoi. La cum se prezinta lucrurile, o sa pap pireuri sau rabdari prajite macar o saptamana. In rest, deocamdata nu ma doare nimic. Doar un gand aveam: ce mama dracu a fost in capul meu?! Cineva e urmatorul, ca nu pot sa trec prin calvar singura. Daca observati reactii ciudate, sa stiti ca functionez pe baza de draci. Impielitati. Sincer, ma asteptam sa fie mai rau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu